Algemeen : 09 augustus 2000 KPN stuurt excuusbrief aan mobiele bellers
KPN stuurt aan circa 20.OOO houders van een mobiele telefoon een excuusbrief om zich te verontschuldigen voor een foutieve aanmaning. Het concern zond een deel van zijn klanten vorige week een aanmaning waarin stond dat de telefoonrekening over de achterliggende maanden niet was voldaan. Het betrof echter mensen die KPN Mobile hadden gemachtigd periodiek geld te incasseren via hun betaalrekening.Volgens een woordvoerster van KPN was door een fout de automatische betaalopdracht niet uitgevoerd. Of de schuld bij KPN ligt of bij de Postbank, aan wie de automatische incasso is uitbesteed, is voor als nog onduidelijk. De telefoon bij de KPN-klantendienst heeft roodgloeiend gestaan met verontwaardigde klanten.(FD)
Overig nieuws van vandaag
- Provincie wil N9 niet verdiept bij Schoorldam
- Belastbare waarde van woningen stijgt explosief
- Sony wil merendeel van haar distributiecentra gaan sluiten
- KPN stuurt excuusbrief aan mobiele bellers
- Neckermann blijft bij Nederlandse charters
- Haaglanden houdt vast aan eigen tolpoorten
- Bemiddeling voor WAO 'er neemt sterk af
- Ondernemers met financiële steun overheden op internet