Business Nieuws : 16 mei 2000 Telegraaf bundelt content en commercie.
De Telegraaf heeft maandag via een nieuwe website (telegraafnet.nl) content en commercie gebundeld. Alle producten en diensten van het concern, redactioneel én commercieel, krijgen er hun eigen plaats. Binnenkort start een reclamecampagne om de nieuwe website onder de aandacht te brengen.
Momenteel heeft de uitgever met telegraaf.com al een van de best bezochte internetsites in Nederland. Deze site blijft een zuiver journalistiek kanaal. Het nieuwe product biedt daarnaast een ruimte aan e-commerce. De bedoeling is dat het online winkelcentrum, de internetveiling en de vacaturesite van de Telegraaf in het nieuwe product worden ingebracht. Als partners is er voorts ruimte voor Consumerdesk, Independer en LetsBuy.
Overig nieuws van vandaag
- Helderse Falgawijk aangepakt
- Onkruid met stoom te lijf
- Gezamenlijke VVV’s trots op brochure
- Nieuw jaarlijks watersportfestijn in Enkhuizen
- Met Medisch Centrum is iets moois ontstaan
- Noordhollands Philharmonisch Orkest bedreigd
- Oproep tot vuurwerkstop
- Nissan halveert banen in hoofdkantoor Amsterdam
- Energiebedrijf.com duikt onder de vaste energietarief
- Telegraaf bundelt content en commercie
- TNT beloofde veilige expressbezorging internet
- Remkes zet in op vergroting woonkwaliteit
- Vermeend versoepelt regels voor buitenlandse ICT’ers
- ANWB wil woon-werkverkeer terugdringen
- Hypotheekrentes opnieuw fors opgeschroefd