Bedrijfsregio: 21 december 2010 NHN: Acquisitiecampagne Feel the energy
NHN is een speciale acquisitiecampagne gestart. De campagne heeft tot doel nieuwe bedrijven aan te trekken in de regio, en richt zich daarom op de acquisitiepartners in Nederland en daarbuiten. Middelen die hiervoor worden ingezet zijn onder andere een nieuwe website en een promotiefilm over de regio. In de film vertellen de Burgemeester van Alkmaar, de heer P.M. Bruinooge, maar ook werkgevers en werknemers uit verschillende disciplines in het Chinees, Hindi, Nederlands en Engels wat de regio allemaal te bieden heeft.
De boodschap van de campagne: "Ondernemen moet geen energie kosten maar juist energie geven". Geen woorden maar hard werken. Dit past ook bij de mentaliteit en werklust van de mensen in de regio. Uit onderzoek, uitgevoerd door bureau Winkle in opdracht van NHN, blijkt dat Noord-Holland Noorders de meeste werklust van Nederland hebben. Bekijk de filmpjes op www.ondernemeninnhn.nl of www.investinhollandnorth.com.
Meer informatie: Bjorn Borgers, 06-33817919, John Spee, 06-51357395 of Monique de Leeuw, 06-33817884. (Bron: Ontwikkelingsbedrijf NHN)
Overig nieuws van vandaag
- Anna Paulowna: Spreekuur voor ouderen nu ook in Carrousel en Molenweid
- TAQA Energy wil proefboring doen in Warmenhuizen - voorlichtingsavond donderdagavond op 6 januari 2011
- UWV WERKbedrijf Schagen sluit de deuren per 24 december 2010
- Innovatieve aanpak behoud landschap Texel
- NHN: Acquisitiecampagne Feel the energy
- Nieuwe editie HSV Nieuws
- Winnaar fotowedstrijd De Helderse Vallei bekend
- Schagen: opknapbeurt bedrijventerrein De Fok in het voorjaar 2011
- Burgervlotbrug naar verwachting vanaf 23 december 2010 weer open