Onroerend Goed en Wonen: 15 mei 2013 Wooncompagnie: Vestiging Schagen past openingstijden aan
Wooncompagnie vindt het belangrijk dat bezoekers snel worden geholpen, op de manier die zíj wensen. De corporatie ervaart dat steeds meer woningzoekenden en huurders zaken graag digitaal regelen en heeft daar haar website volledig naar ingericht. Als gevolg hiervan neemt het aantal bezoekers aan het Wooninformatiepunt in Schagen af. De woningcorporatie past om die reden de bezoektijden van het kantoor aan het Laanplein 3 per 1 mei 2013 aan.
Bezoekers zijn vanaf die datum in de Schager vestiging van harte welkom van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 12.30 uur. Met welke vraag, opmerking of suggestie dan ook. Wie liever in de middag het kantoor bezoekt, kan hiervoor telefonisch een afspraak maken.
Huurderszaken online regelen
Wooncompagnie is verder 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar via internet. De website van de woningcorporatie (www.wooncompagnie.nl) biedt een legio aan mogelijkheden. Zo kunnen huurders inloggen onder 'Mijn Wooncompagnie' en daar hun huurdersgegevens inzien en wijzigen. Huurders die nog geen account hebben, kunnen die eenvoudig aanmaken.
Reparatieverzoeken online indienen
Ook kunnen online reparatieverzoeken worden ingediend en vinden huurders op de site telefoon(service)nummers die bij problemen met de riolering of cv-installatie en in geval van glasschade rechtstreeks kunnen worden gebeld. Zo worden bewoners zo snel mogelijk geholpen.
Digitaal inschrijven voor woningzoekenden
Ook voor woningzoekenden is de online dienstverlening verbeterd. Het is nu mogelijk om digitaal in te schrijven via de website. Een bezoek aan het kantoor in Schagen is daarom niet meer nodig. Ook kunnen ingeschreven woningzoekenden nu via de website zien hoeveel woonpunten zij hebben. Zij hoeven daarvoor alleen op de bekende manier in te loggen.
Laatste nieuws over Wooncompagnie
Op de website van de corporatie vinden bewoners verder het antwoord op hun huurdersvragen en het laatste nieuws over Wooncompagnie. Zo zien zij er informatie over nieuwe diensten, zoals de Starterslening. Deze lening geeft mensen, die overwegen een woning van Wooncompagnie te kopen maar nét nog niet voldoende middelen hebben, een extra (aantrekkelijk) steuntje in de rug.
Telefonisch bereikbaar
Uiteraard kunnen bewoners Wooncompagnie op werkdagen van 08:00 tot 17:00 uur telefonisch bereiken, via telefoonnummer 0900 - 20 22 373 (lokaal tarief). De meestgestelde vragen kunnen door het Telefonisch Informatie Punt worden beantwoord. (Bron: Wooncompagnie)
Overig nieuws van vandaag
- Bezoek regionale delegatie van bedrijven en organisaties aan Offshore Technology Conference in Houston Texas succesvol
- EU Visserijraad en EU commissie bereid tot compromis met Europees Parlement
- Veteranendag Schagen woensdag 19 juni 2013
- Succesvol bezoek internationale groep SET masterstudenten TU Delft aan Den Helder
- Engelse soldaat uit 1799 terug naar Groot-Brittannië
- Zwemseizoen 2013 van start
- Terinzagelegging aanwijzing aangaande de locatie op de Waddenzee bij Texel waar kitesurfen is toegestaan
- Noord-Holland: Samenwerking leidt tot duurzame renovatie en nieuwe business
- Wooncompagnie: Vestiging Schagen past openingstijden aan