Cultuur, Sport & Recreatie: 25 oktober 2017 Toeristische campagne Zomer in de Kop groot succes
Bron: De Kop Werkt - Van 0 naar 1.000 unieke bezoekers per dag - De kopgemeenten Den Helder, Hollands Kroon, Schagen en Texel werken met het regionaal stimuleringsprogramma 'De Kop Werkt!' samen aan een sterke regio. In de zomer is een marketing campagne gehouden voor dit gebied onder de naam 'Zomer in de Kop'. Met succes. Duizenden mensen bezochten de site, vooral voor dagjes uit.
Vanuit het programma De Kop Werkt! is dit voorjaar opdracht gegeven voor het opstellen van een marketingplan voor de Kop van Noord-Holland, met een aansprekende en herkenbare identiteit voor de regio. Doelstelling is om duurzaam meer verblijfstoeristen en dagrecreanten naar ons prachtige stukje Holland boven Amsterdam te trekken. De campagne was het eerste onderdeel hieruit.
Meer informatie op dekopwerkt.nl
Overig nieuws van vandaag
- Kracht on Tour Noord-Holland Noord trekt honderden bezoekers
- Port4Innovation1 Masterclass programma voor innovatieve ondernemers in de Kop van Noord-Holland
- ECN: De eerste waterstofmolen voor duurzame brandstof komt in Nederland
- Praat mee over het thema permanent bewonen van recreatiewoningen Hollands Kroon op 31 oktober 2017
- Artex Kunstenschool Texel, Young4Ever en KopGroep Bibliotheken hebben 12 oktober 2017 een intentieverklaring getekend
- Toeristische campagne Zomer in de Kop groot succes
- Provincie Noord-Holland investeert ruim 2 miljoen in betere vaarverbindingen
- Werkbijeenkomst over Actieplan Plastic op 22 november 2017
- Bestemmingsplan Lagedijk weer stapje verder