Cultuur, Sport & Recreatie: 11 april 2013 Promotiebudget Noord-Holland 2013 (toerisme)
Amsterdam Marketing voert sinds augustus 2011 de toeristische marketing & promotie van de Provincie Noord-Holland uit. Een belangrijk onderdeel van deze opdracht is het versterken van de toeristische sector in de Provincie en het stimuleren van promotie samenwerking.
Nu.Hier.Noord-Holland
In de marketing & promotie worden de sterke merken van Noord-Holland gepromoot.
Om te laten zien dat de sterke merken onderdeel zijn van Noord-Holland is de verbindende slogan 'Nu.Hier.Noord-Holland' ontwikkeld. 'Nu' in de pay-off staat voor actualiteit, 'Hier' staat voor locatie.
Ambassadeurs
Centraal in de campagne staan 'Ambassadeurs'. Deze geselecteerde mensen, die herkenbaar zijn voor de verschillende doelgroepen, bezoeken in 2012 activiteiten en evenementen in Noord-Holland.
Promotiebudget Noord-Holland beschikbaar
Samenwerken in de toeristische sector is belangrijk om zodoende een hoger rendement voor alleen te halen. Daarom wordt in 2013 in het kader van de Toeristische Marketing & Promotie van Noord-Holland een promotiebudget van in totaal € 40.000 beschikbaar gesteld.
Partijen kunnen door het invullen van het aanvraagformulier budget aanvragen voor activiteiten die aansluiten op de Toeristische Marketing & Promotie.
Tot 16 april 2013 kan een aanvraagformulier met bijbehorende toelichting voor het Promotiebudget Noord-Holland gedownload worden via www.amsterdammarketing.org/activiteiten/nuhiernoord-holland.
Let op: De uiterste inschrijfdatum is 16 april 2013. (bron: Leisure Board Noord-Holland)
Overig nieuws van vandaag
- Informatiebijeenkomst kustversterking Zwakke Schakels op 24 april 2013 in Callantsoog
- Bibliotheek blijft voor iedereen in Hollands Kroon
- Publiek kiest Marinemuseum Den Helder tot leukste uitje van Noord-Holland
- Promotiebudget Noord-Holland 2013 (toerisme)
- De Kop van Noord-Holland is klaar voor een nieuw Leader subsidieprogramma