Business Nieuws : 2002 KvK seminar: 26 september met "Aannemen van personeel"
Tijdens deze bijeenkomst leert u onderscheid te maken tussen de verschillende (on)mogelijkheden bij het opstellen van een arbeidsovereenkomst en bij de invulling van passende arbeidsvoorwaarden.
Ook onderwerpen als inwerken, trainen/opleiden, evalueren/beoordelen komen aan de orde. Uiteraard wordt alles onderbouwd met praktijksituaties en voorbeelden.
Aan het eind van de bijeenkomst weet u:
- wat er in een functie-omschrijving kan komen te staan
- welke wettelijke verplichtingen/uitsluitingen er zijn bij een sollicitatiegesprek
- welke verschillende arbeidscontracten er zijn en wat die globaal inhouden
- wat er wettelijk gezien wel en wat er niet in mag in een arbeidscontract (opzegtermijn, proeftijd etc.)
- waar u terecht kunt voor meer informatie over arbeidscontracten
- manieren om nieuw personeel aan te trekken en te houden
- wat de hoofdlijnen van de Arbo-wet zijn.
Inschrijvingen zijn nog mogelijk.
Meer info op www.kvk.nl