Bedrijfsregio : 28 September 2000 Nieuwe editie NoordTopics
Er is weer een nieuwe editie van NoordTopics verschenen, nummer 3 jaargang 3.
Inhoud:
- Waarin een klein gebied groot is
- De scheepstimmerman
- Service aan het Marsdiep
- Eaglet slaat vleugels uit
- E-commerce? Gewoon doen!
- BOB helpt bol tot wasdom
- De gouden driehoek van Texel
- Innoverende druppels
- Moule saline: de Wieringer roommossel
- Harssens vol kennis
- Kennis uit Rostock komt dichterbij
- Gebundeld beleid
Neemt u dan contact op met de Bedrijfsregio Kop van Noord-Holland.
NoordTopics
NoordTopics is het magazine van de Bedrijfsregio Kop van Noord-Holland en is een afspiegeling van de acties tot het verbreden van de economische structuur, het versterken van de economische identiteit en het verbeteren van het vestigingsimago van de Kop van Noord-Holland.
NoordTopics verleent ruim baan aan initiatieven van mensen, bedrijven en instellingen voor het behoud en verbeteren van het goede woon- en leefklimaat in dit gebied. De Bedrijfsregio Kop van Noord-Holland is een economische samenwerkingsorganisatie van het gewest Kop van Noord-Holland, de provincie Noord-Holland, de Kamer van Koophandel voor Noordwest Nederland en de negen Noordkop gemeenten Anna Paulowna, Den Helder, Harenkarspel, Niedorp, Schagen, Texel, Wieringen, Wieringermeer en Zijpe. In de regio wonen ca. 162.000 mensen.
Noordtopics verschijnt 4 keer per jaar en is bestemd voor ondernemers en bedrijven binnen en buiten de regio Kop van Noord-Holland. NoordTopics is tevens een belangrijk medium voor de promotie en naamsbekendheid van de Kop van Noord-Holland.