Algemeen: 17 december 2010 Nieuwe consumentensite Waddengoud moet meer beleving brengen
BUITENPOST In september is Stichting Waddengroep in samenwerking met reclamebureau Eigen & Wijze Communicatie gestart met het ontwikkelen van een geheel nieuwe website voor Waddengoud. Het doel van de nieuwe site is om de Waddengoud gecertificeerde producten en diensten beter vindbaar te maken op zowel de website zelf als via zoekmachines. Beleving en emotie staan voorop die als het ware de bezoeker mee moet trekken in de verschillende emoties die het Wad heeft en die de producten en diensten van Waddengoud met zich mee brengen.
De huidige website blijft bestaan, maar verhuist naar een nieuwe domeinnaam. Deze site legt zich meer toe op informatieverstrekking over de activiteiten en projecten van de Stichting Waddengroep.
Bekijk al vast een eerste impressie van de website op www.waddengoud.nl (Bron: Waddengoud)
Overig nieuws van vandaag
- Sportservice Schagen organiseert Free running clinic voor jongeren (12-20 jr.) op dinsdag 21 december 2010
- Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) blijft de garnalensector volgen
- Succesvolle bijeenkomst BreedNet in Harenkarspel en Zijpe
- EU-visquota: meer haring en schol, minder kabeljauw en blauwe wijting
- Plan van aanpak Regionale Actieprogrammas Wonen Noord-Holland vastgesteld
- AGRINOVA kennis-en innovatiemarkt voor ondernemers in de agrisector op 21 januari 2011
- Nieuwe consumentensite Waddengoud moet meer beleving brengen
- Eerste Herinneringsmuseum in Den Helder komt aan de Timorlaan