Algemeen : 11 Oktober 2006 Eén publieksbalie in het gemeentehuis Texel
Het gemeentehuis van Texel beschikt vanaf maandag 9 oktober 2006 over één "brede" publieksbalie. Bezoekers kunnen u daar voortaan terecht voor alle producten en diensten.
Men hoeft dus niet meer te kiezen uit drie verschillende balies (Ruimte, Publiekszaken en Samenleving), maar wordt nu geholpen op één punt. De nieuwe balie bevindt zich vooraan in de publieksruimte. Bezoekers kunnen zich eerst melden bij het informatiepunt (de receptie) of direct doorlopen naar de nieuwe publieksbalie.
Baliemedewerkers
De nieuwe balie is gerealiseerd middels enkele lichte ingrepen. De medewerkers zijn geheel gericht op het contact aan de balie en hebben een brede algemene kennis. Zij zorgen voor de intake en verstrekken informatie. De verdere afhandeling (van bijvoorbeeld aanvragen) gebeurt elders in het gemeentehuis door specialistische medewerkers.
Even geduld a.u.b.
In de nieuwe situatie kan het gebeuren dat klanten even moeten wachten alvorens zij wel deskundig kunnen worden geholpen. De gemeente vraagt hiervoor om begrip en medewerking van de bezoekers. Na een inwerkperiode zal de dienstverlening aan de balie weer adequaat zijn, zo is de verwachting.
De gemeente meent dat de nieuwe publieksbalie een belangrijke serviceverbetering zal betekenen, omdat bezoekers voortaan op één punt met al hun vragen terecht kunnen. (Bron: Gemeente Texel)
Overig nieuws van vandaag
- Landelijke Startersdag op 4 november
- Jeugdschouw 2006 - Clusius College in actie voor droge voeten inwoners
- Agrarische natuurverenigingen onmisbaar voor aantrekkelijk landschap en boerennatuur
- Stadspark Den Helder maakt snelle start
- Kwaliteitsimpuls toerisme Kop van Noord-Holland
- Structuurvisie vervangt streekplan
- Eén publieksbalie in het gemeentehuis Texel